Forum Nasza Grupa Strona Główna Nasza Grupa
Nasza mała lokalna społeczność żyjąca na Politechnice
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mariaże

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasza Grupa Strona Główna -> Idea gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dyschemist
Zespolony z forum



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z J.J. Portu

PostWysłany: Sob 9:54, 27 Sty 2007    Temat postu: Mariaże

Pojawiły się pomysły z zawieraniem mariaży królewskich. Sprecyzujmy zatem dotkryne.
Jesli dwoje graczy zawiera mariaż to po zgłoszeniu tego faktu jeden gracz moze otrzymywac informacje zwiazane z gra drugiej osoby, lecz tylko od niej samej. Na prosbe gracz mistrz gry moze przekierunkować czesc poczty na drugiego gracza.
Zasady istnienia w mariażu
1) nie wolno łaczyć armii kilku krajów w jedną choć moga podlegać jednemu wladcy
2) nie wolno łaczyć skarbcow, tzn nie mozna kupowac budynkow za surowce drugiego kraju
wolno je natomiast przesyłać jako handel ze strata jednej tury
3) w przypadku rozpadu mariazu każdy gracz otrzymuje swój wkład w wspólnote majątkową, z równym podziałem zysków i strat z okresu trwania związku . Zasada nie obowiązuje jesli gracze zawarli własną umowe małżeńską i wtedy prosze tylko o zostawienie na poczcie mistrz gry jej kopii

Mariaż bez unii personalnej
-nastepuje wtedy gdy władca/lub poddany władcy zawiera mariaz z poddanym z innego królestwa. Ma się tu z reguły na mysli osoby z rodziny królewskiej jednakże pozbawione na razie władctwa. W takim wypadku ustala się miejsce zamieszkania pary w jednej z domen miedzy którymi zawiera się mariaż. Jeden z małżonków takiej pary może jednak kontaktować się ze swoim dawnym seniorem dostarczajac waznych informacji działając jak szpieg, jednakże nie musi tego robić.

Slub :
Slub musi się odbyć w czasie gry i musi być jawnie ogłoszony w danej turze przez mistrza gry
zbyt bliskie koligacje sa zabronione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyschemist
Zespolony z forum



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z J.J. Portu

PostWysłany: Sob 9:57, 27 Sty 2007    Temat postu:

Potomstwo:
Para królewska, lub pół królewska moze mieć potomstwo
Moze się ono poczść jedynie gdy para przebywa w jednym miejscu (niby śmieszne zdanie ale co jak król jest od roku na wojnie) i wtedy jest na to szansa równa 10%. Para może również zgłosić że stara się o potomstwo wtedy szansa poczecia wzrasta 60%. Przyjmujemy że czas równy 4 dni odpowiada rokowi w naszej krainie. Po 3 dniach rodzi się dziecko
z szansą 50% na płeć
z szansą 3 % na bliżniaki
z szansą 1% na bliźniaki jednojajowe
z szansą na smierc przy porodzie 10%
z szansa na smierc w pierwszych dniach życia 10%
z szansą na chorobe wrodzoną 5%

szansa na smierc matki przy porodzie wynosi 5%

chłopiec który osiągnie wiek 17 lat moze zostać wcielony do wojska i otrzymuje tytuł dowódcy z rangą 3
dziewczynka w wieku 16 lat moze zostać już przeznaczona do mariażu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasza Grupa Strona Główna -> Idea gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin