Forum Nasza Grupa Strona Główna Nasza Grupa
Nasza mała lokalna społeczność żyjąca na Politechnice
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karta Miasta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasza Grupa Strona Główna -> Idea gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dyschemist
Zespolony z forum



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z J.J. Portu

PostWysłany: Czw 16:10, 25 Sty 2007    Temat postu: Karta Miasta

Na karcie miasta bedą się znajdować takie dane jak:
a) właściciel
b) ludność
c) jakość handlu w miescie
d) dochody z miasta
e) dochody z prowincji
f) lista budynków i ich poziomy
g) dostepne surowce


Ad b) ludność bedzie słuzyła wyliczaniu podatków spływajacych z danego miasta
Ad c) służy wyliczniu dochodu z handlu w miescie
d) i e) - chyba jasne - turowy dochód
Ad f) lista budynków i ich poziomów, wszystkie rozbudowy itp. :
!! UWAGA !! można zgłosić własne budynki do budowy po zgodzie mistrza gry i ustaleniu rozsądnego cennika
ad g) patrz http://www.naszagra.fora.pl/viewtopic.php?t=57


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyschemist dnia Pią 10:06, 26 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyschemist
Zespolony z forum



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z J.J. Portu

PostWysłany: Czw 16:32, 25 Sty 2007    Temat postu: lista budynkow

Forteca
Wieże strażnicze (zwiększa szanse obrony przed grabieżą)
Fort graniczny (informacja o ruchach wojska na pograniczu, każdy poziom polepsza jakość informacji)

(Wojskowe)
Koszary
Stajnia
Warsztat
Stocznia

(prowincja)
Pola Uprawne
Kopalnie (o różnych wydobycia, rozbudowywane niezależnie,dostep miejscowy surowca)
Tartaki (wymagany dostep miejscowy drewna)
Browary (dostep miejscowy chmielu)
Winnice (dostep do miejscowy winorosli i cukru)
Huta szkła
Młyn

(miasto)
Pałac (prestiż władcy)
Uczelnie ( zmiana wzrost zyskow o 2% na poziom z budowli w miescie)
Akademie (Szkolenie dowodców)
Biblioteka
Szpital (zmniejsza straty wojska o 1% na poziom przy obronie prowincji oraz o 2% w czasie oblezenia zamku)
Sąd (zmniejsza o 2% szanse na bunt w prowincji)
Katedra (zmniejsza o 2% szanse na wojne domowąw prowincji)
Teatr
Bank
Farbiarnia
Kuźnia (dostep wegiel,żelazo)
Zbrojownia (dostep wegiel,żelazo)
Przedzalnia (dostep : tkaniny)


(budynki bedą jeszcze opisane. Cześc bedzie wymagała dostepnosci surowca w prowincji inne zwykłej dostepnosci, inne niczego nie potrzebują. A generalnie to wszystkie robią złoto dla władcy Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dyschemist dnia Pią 22:43, 26 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dyschemist
Zespolony z forum



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z J.J. Portu

PostWysłany: Pią 21:28, 26 Sty 2007    Temat postu:

Budynki mogą być rozbudowywane w skali 1-10
Głównym zadaniem budynków jest wzbogacanie władcy o złoto.
Kazdy kolejny poziom budynku powoduje wzrost dochodów o 50% zaokroglajac w doł do całości.
Każdy kolejny poziom budowy budynku jest 2 razy droższy od poprzedniego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasza Grupa Strona Główna -> Idea gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin